Vyhľadávanie
Novinky do mailu
V nastavení profilu užívateľa si nastavujete informácie o Vás ako majiteľovi a používateľovi danej webovej stránky. Tieto zadané údaje sú rovnako použité na fakturáciu za objednané služby systému Webaster. V prípade, že používate aj verziu MAX+ s e-shopom, budú tieto údaje z profilu použité aj ako fakturačné údaje pre vašich zákazníkov na obejdnávkach a faktúrach. Žiadame Vás preto, aby ste udržiavali vaše fakturačné údaje vždy aktuálne a správne.
Na prvých troch záložkách "Adresa", "Kontaktné údaje", "Identifikačné údaje" nastavujete všetky potrebné údaje o vašej spoločnosti. Na poslednej záložke "Obrázky" máte možnosť vložiť logo a pečiatku ktoré budú následne použité pri vytváraní faktúr, objednávok a e-mailov objednávok. Vkladajte iba súbory vo formáte .jpg alebo .png bez priehľadnosti. Použitie .png súborov s priehľadnosťou môže spôsobiť chybné generovanie pdf objednávok alebo faktúr! Pre správne zobrazenie by malo mať vkladaný obrázok loga pomer strán 4:1 tzn. napríklad rozmer 800x200 px a pomer strán obrázku pečiatky by mal byť 2:1 tzn. napríklad 600x300 px. Rozlíšenie obrázku nie je ani tak podstatné ako samotný pomer strán. Ak je pomer strán iný može byť obrázok zdeformovaný.
Upozornenie: Fakturačné údaj zadávané v profile sú takzvané "Globálne nastavenia". To znamená, že v prípade, že vlastníte a používate na systéme Webaster viacej stránok, tak nastavenie profilu a fakturačných údajov je spoločné pre všetky vaše stránky. To znamená, že ak na ktorejkoľvek doméne vykonáte zmenu fakturačných údajov, tak tieto zmeny sa automaticky prejavia aj na všetkých vašich ostatných doménach v nastavení profilu.
V tejto záložke sa nachádzajú veľmi dôležité údaje, súvisiace s prístupom do administračnej sekcie vašej web stránky. Radi by sme vás upozornili, aby ste svoje prihlasovacie údaje udržiavali v tajnosti. Za akékoľvek zneužitie vašich prihlasovacích údajov treťou osobou nenesieme zodpovednosť. Radi by sme vás požiadali o to, aby e-mail, ktorý máte zadaný v administrácii bol funkčný. Všetky oznamy týkajúce sa Webasteru budú odosielané na tento e-mail, preto Vás žiadame, aby ste udržovali tieto údaje vždy aktuálne!Z bezpečnostných dôvodov sú políčka Heslo a Overenie hesla v záložke Administrácia zámerne „prázdne“, aby nebolo možné zistiť počet znakov hesla. Heslá zadané v administrácii sú taktiež uložené v zakódovanom stave a nemáme k nim prístup a nevieme vám ich poskytnúť!
V prípade, že ste zabudli svoje prihlasovacie údaje, tak po zlom zadaní prihlasovacích údajov Vám systém ponúkne možnosť vyžiadať dočasné prihlasovacie údaje. Po vyžiadaní údajov Vám systém zašle na e-mail, ktorý máte zadaný v administrácii dočasné prihlasovacie údaje. Tieto prihlasovacie údaje majú obmedzenú platnosť! Po prijatí tohto e-mailu je nutné dočasné prihlasovacie údaje v administrácii zmeniť za vlastné. Pokiaľ tak neurobíte do stanoveného času, budú obnovené pôvodné prihlasovacie údaje.
V položke "Technická podpora" máte možnosť zadať autorizovaný dopyt alebo odoslať správu. Všetky požiadavky odoslané prostredníctvom tejto zóny sú považované za autorizované nakoľko sú odosielané z administračného prostredia, ktorý je prístupný iba oprávnenej osobe.
V komunikačnom formulári máte možnosť zadať:
- Poslať podnet na rozšírenie systému (jeho funkčnosti)
- Poslať odozvu, požiadavku, otázku alebo iný dopyt súvisiaci s prevádzkou vašej stránky
- Nahlásiť chybu v systéme
Upozornenie: Pri nahlasovaní chyby v systéme vás žiadame o poskytnutie čo najpresnejších informácií o operačnom systéme, jeho verzii, type prehliadača a jeho verzii, ktorý používate a presný popis chyby, akým spôsobom a kedy sa chyba alebo nefunkčnosť prejavuje. Takto zadané údaje nám pomôžu pri identifikovaní a odhalení a následnom odstránení chyby.
Tip: V prípade, že vypĺňate formulár o chybe na rovnakom počítači na akom sa chyba prejavuje, tak systém detekuje váš operačný systém, typ prehliadača aj jeho verziu, takže tieto údaje už vypĺňať nemusíte, stačí ak vyplníte verziu operačného systému a podrobný popis chyby.
Možnosť prechodu na platenú verziu je dostupná iba zákazníkom v testovacej prevádzke. V prípade, že ste sa rozhodli pre niektorý z platených programov, stačí ak si v prvej položke "Fakturácia" zvolíte obdobie, na ktoré si chcete systém predplatiť a v druhej položke "Verzia" si vyberiete program. Systém vám na základe zvolených kritérií vypočíta cenu. Do poľa "Poznámka" môžete vpísať poznámku k vašej objednávke.
Upozornenie: Prechod na platenú verziu je možný iba ak máte v profile užívateľa vyplnené fakturačné údaje. Ak už máte objednaný niektorý z platených programov ikona prechodu na platenú verziu sa už nebude zobrazovať.
V prípade, že do poľa promo kód vložíte platný promo kód (sériu znakov a číslic) môžete čerpať výhody vzťahujúci sa k danému promo kódu.
Upozornenie: V prípade, že vložíte promo kód s obmedzenou platnosťou, tak po uplynutí stanovenej dobe bude kód deaktivovaný. Pokiaľ odstránite kód pred skončením jeho platnosti bude poskytovanie výhod vyplývajúce z promo kódu pozastavené. Platnosť kódu je pravidelne kontrolovaná!
Používanie e-mailov je prístupné iba zákazníkom, ktorý využívajú niektorú z platených verzií systému. V prípade, že chcete používať e-maily a používate na systéme Webaster vlastnú doménu stačí kliknutím na ikonu "Profil užívateľa" > "Administrácia e-mailov" otvoriť administráciu a zadaním mena a hesla vytvoriť administrátorské konto. Prostredníctvom tohto administrátorského konta budete spravovať e-mailové schránky. Prístup k administrácii mailových schránok (tvorenie schránok, odstraňovanie, presmerovanie a pod.) je na adrese mail.webaster.sk viac o spravovaní e-mailových schránok sa dozviete nižšie na stránke. Nájdete tu takisto aj návod ako pracovať s vytvorenými e-mailovými schránkami prostredníctvom web mailu na adrese webmail.webaster.sk
UPOZORNENIE: V prípade, že chcete používať e-maily na subdoméne v tvare napr. info@vasadomena.webaster.sk nie je možná automatická tvorba e-mailových administračných kónt priamo z ISWID menu! V prípade, že máte zaplatenú niektorú verziu našeho systému a máte záujem o využívanie e-mailov na subdoméne kontaktujte nás. Konto na administráciu vám bude zriadené prostredníctvom našich administrátorov.
Tvar vašich e-mailových schránok je závislí od toho či používate systém na subdoméne napr. vasadomena.webaster.sk potom budú vaše e-maily vyzerať napr. info@vasadomena.webaster.sk alebo ak používate systém na vlastnej doméne napr. vasadomena.sk v tom prípade, budú vaše e-maily vyzerať napr. info@vasadomena.sk Názov schránky, ktorý sa nachádza pred zavináčom je iba na vás, takisto aj počet mailových schránok, ktoré si vytvoríte nie je obmedzený.
Položka bankové účty slúžia na pridávanie a editáciu bankových účtov a online platieb.
Bankové účty, ktoré prostredníctvom administrácie pridáte, sú následne uvádzané na vašich faktúrach. Venujte preto pozornosť správnemu vypneniu všetkých údajov.
Pridanie nového účtu: Tlačítkom "Pridať účet" otvoríte ISWID menu, v ktorom postupne zadáte požadované údaje. Položka "Názov účtu" slúži na identifikáciu účtu, na faktúre sa názov nezobrazuje. V položke číslo účtu zadajte číslo účtu bez kódu banky. V položke "Pobočka banky" zadajte mesto, v ktorom sa banka nachádza, v položke "IBAN" zadajte IBAN kód pre bezproblémovú identifikáciu čísla účtu pri zahraničných platbách. Položka "Adresa banky" slúži rovnako pre identifikáciu banky pri zahraničných platbách. V prípade vloženia viacerých bankových účtov, budú všetky tieto účtu uvedené na faktúre.
TrustPay, slúži na bezpečné a rýchle prijímanie platieb od vašich klientov. Pomocou jedinej integrácie budete schopní prijímať platby zo slovenských bánka (Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka, ČSOB, UniCredit Bank, SBERBANK, OTP Banka, Poštová banka, Prima Banka, mBank, ZUNO banka, Fio banka) ale aj 13 krajín strednej a východnej Európy. Vaše prostriedky dostanete okamžite, bez nutnosti čakania niekoľkých hodín či dní.
Službu môžete využívať okamžite po vyplnení políčka "Účet" a "Kľúč", ktoré obdržíte po podpise zmluvy so spoločnosťou TrustPay.
URL adresy potrebné pre komunikáciu so službou TrustPay:
Success URL: http://NÁZOV VAŠEJ DOMÉNY/trustpay/success
Cancel URL: http://NÁZOV VAŠEJ DOMÉNY/trustpay/cancel
Error URL: http://NÁZOV VAŠEJ DOMÉNY/trustpay/error
Notification URL: http://NÁZOV VAŠEJ DOMÉNY/trustpay/notification
Viac informácií o službe TrustPay nájdete na stránke http://trustpay.eu/
V prípade, že chcete mať na svojich stránkach dnes čoraz viac obľúbený on-line chat so zákazníkmi stačí si iba vybrať jeden z dvoch ponúkaných on-line chatov. Prvým systémom je Livechatoo. Výhodou tohto systému je, že jeho administračné prostredie je kompletne lokalizované do slovenského jazyka. Systém ponúka aj bezplatnú verziu s určitými obmedzeniami. Na vytvorenie účtu a bezplatné otestovanie stačí kliknúť na banner, ktorý sa nachádza pod políčkom "Livechatoo chat (kód účtu)" Pokiaľ ste si už vytvorili svoj účet na Livechatoo stačí do poľa vkladajte iba kód účtu! Pokiaľ ste vložili správny kód, tak online chat sa bude zobrazovať návštevníkom vašej stránky v pravom dolnom rohu stránky. Bezplatne si môžete zriadiť online chat na Livechatoo kliknutím na banner.
Upozornenie: Pokiaľ budete prihlásený v administrácii stránky, tak on line chat sa vám ako administrátorovi zobrazovať nebude ale o vloženom on line chate vás informuje ikona v pravom dolnom rohu na spodnom info páse s popisom "Chat na stránke je aktívny".
Druhou možnosťou on line chatu je Zopim chat. Rovnako ako Livechatoo ponúka tiež bezplatnú prevádzku s obmedzeniami alebo spoplatnené programy. Do poľa kódu vkladajte iba kód účtu.
Podrobný návod, ako si vytvoriť konto na Livechatoo nájdete tu.
Ak ste zadali správny administrátorský e-mail, boli naň doručené dočasné prihlasovacie údaje. Tieto údaje sú platné iba 60 minút. Ak sa v tomto časovom intervale neprihlásite, budú obnovené pôvodné prihlasovacie údaje.
Prebieha testovanie